Voetbal op tv: op welke zender kun je Feyenoord - Ajax en FC
Waar staat het podium opgesteld tijdens concerten? Hoe het podium is opgesteld, verschilt per concert. De mogelijkheden zijn:- end setting: met het podium in de noordzijde van het stadion- the round setting: met het podium in het midden van het stadion- panoramasetting: met het podium aan de oostzijde van het stadion Is er een plattegrond van het stadion beschikbaar? En waar is mijn vaknummer? Je kunt de verschillende vakken bekijken via de plattegrond. Klik in de kalender op een evenement. De stoelnummers zijn niet zichtbaar op onze website. Wat voor een eten en drinken kan ik kopen bij mijn vak? Het aanbod aan eten en drinken verschilt per vak. Wil jij weten wat er in jouw vak beschikbaar is? Ga dan naar onze kalender, selecteer jouw event en vaknummer en check het aanbod in jouw vak.
Voor alle prijzen verwijzen we je graag door naar de webshop waar je voor elk product de prijzen kan vinden. Ben ik verplicht om van te voren te reserveren? Wanneer je van te voren reserveert weet je zeker dat er plek voor je is. Koop je een ticket in het stadion, kan het voorkomen dat het druk is en je even moet wachten. Kan ik in het stadion met cash betalen? Wij zijn een cash-free stadion, daarom is het niet mogelijk om met cash een ticket te kopen.
Ajax - FC Twente - Johan Cruijff ArenA
Zijn er in het stadion kluisjes aanwezig? In het stadion zijn geen kluisjes aanwezig. Wel kun je al je spullen tegen betaling kwijt bij Lockerpoint. Je vindt de Lockerpoint rechts boven bij de ingang van de Ziggo Dome. Let op: er zijn een beperkt aantal kluisjes beschikbaar. Voor meer info ga naar de site van Lockerpoint. Gelden er maatregelen rondom corona in het stadion? Nee, op dit moment gelden er geen coronamaatregelen. Tickets Kan ik mijn ticket via de telefoon laten scannen (e-tickets)? Helaas kunnen wij geen e-tickets scannen.
Voetbal | Ziggo EntertainmentInternet Explorer wordt niet meer ondersteund Je browser is meer dan 7 jaar oud en kan daarom deze website niet goed en veilig weergeven. Gebruik in plaats daarvan een moderne browser zoals Chrome, Firefox of Edge. Kijk de mooiste live topduels Met Ziggo zie je alleen topvoetbal. Juich voor je favoriete club uit de Eredivisie, kijk de mooiste wedstrijden uit de La Liga en volg de titanenstrijd tussen de beste Europese clubs in de Champions League. Ontdek hier ons complete voetbalaanbod.
TV-tip: Zo kijk je FC Twente - Ajax - Ajax1.nl
Grotere tassen, koffers of goederen zijn niet toegestaan. Bij de ingangen kunnen tassen niet in bewaring worden genomen. Tassen die groter zijn dan het A4 formaat worden geweigerd bij de ingang. Boven de ingang van de Ziggo Dome zijn een beperkt aantal lockers aanwezig waar tegen betaling een kluisje gehuurd kan worden voor grotere tassen.
Je kan ook gebruik maken van Wizzymaps die zichtbaar is in de Close app. Ik kom met de auto, waar kan ik parkeren? Je kan parkeren in P1 (het Transferium), onder het stadion. Vanuit daar loop je richting hoofdingang E waar de Stadiontour begint. Ik zit in een rolstoel, kan ik met een Stadiontour mee? Tijdens de rondleiding maken wij veel gebruik van roltrappen/trappen. Wij willen je daarom vragen om na je boeking contact met ons op te nemen zodat wij een gids voor je kunnen inplannen. Dit kan door te mailen naar tour@johancruijffarena. nl.
Ajax - FC Twente Vrouwen live te zien op ESPN
Ik heb een ticket geboekt maar geen E-ticket ontvangen? Wij versturen de tickets via de Close app, na het downloaden van de app zijn je tickets zichtbaar. Waarom moet ik de Close app downloaden voor de Stadiontour? Via de Close app ontvang je voorafgaand aan je Tour veel informatie die betrekking hebben op je bezoek.
Free Soccer | Gratis Voetbal Kijken!